Zwarte gaten & Losse eindjes – een interview bij Radio Steunkous Amsterdam

Posted · Add Comment

Op 19 januari 2016 tussen 14-15 ben ik uitgenodigd bij Marjolijn Onvlee van Radio Steunkous in Pakhuis de Zwijger om te praten over dementie en de voorstelling. het was erg leuk; een mooi initiatief van buurtzorg Amsterdam!

radio steunkous

Voor wie geïnteresseerd is: Je kunt de uitzending over o.a. de voorstelling Zwarte gaten & Losse eindjes van het interview van 19 januari met Marjolijn Onvlee van Radio Steunkous als het goed is terugluisteren via de volgende link; http://www.radiosteunkous.nl/zwarte-gaten-en-losse-eindjes/. Je moet wel via internet explorer luisteren anders krijg je een hele irritante melding dat je iets moet downloaden.

“C’est la vie, rien a faire.” Hoe kunnen we mensen die dementie krijgen en de mensen die voor hen zorgen steunen? Marjolein Baars van De Stichting Koffer heeft daar veel verstand van. Ze geeft advies en vertelt over haar voorstelling “Zwarte gaten en losse eindjes.”
Radio Steunkous is een radio-programma gemaakt door Buurtzorg Amsterdam.Het programma is speciaal bedoeld voor de patiënten van Buurtzorg. Het spreekt voor zich dat ook patiënten van andere thuiszorgorganisaties het programma aan zou moeten spreken. Jong en oud, zwart en wit: iedereen die met zorg te maken heeft moet zich bij Radio Steunkous betrokken voelen. De studio bevindt zich aan de Piet Heinkade 179 in Amsterdam, op de vierde etage van het Willem de Zwijgerpakhuis. Iedere dinsdag tussen 2 en 3 uur is er een life uitzending via Stads FM, 103.3 op de kabel of 106.8 in de ether.